Thursday 15 November 2018

BBM3410/18: Kulit Semakin Pulih

Assalamualaikum dan hai semua~! 

Jadi bagi yang dah baca entri blog aku yang lepas, mesti kalian ada perasan yang aku cerita mengenai kulit muka meragam. Weh, serius aku risau, sedih dan gundah gulana gila! Hah, hiperbola sangat. Tak lah sampai gila, biasa jelah. Cuma itulah, perempuan kan? Tak dapat lari dari risau hal-hal berkaitan kecantikan kulit. Apa-apa pun bagi aku, sasaran dan matlamat aku nak dapatkan kulit yang bersih dan sihat. Aku bukanlah beriya-iya nak kulit putih dan cerah. Cukup sekadar mengurangkan kadar pori di muka, parut kian pudar, tona kulit sekata dan seumpamanya. 

Ouh ya, kenapa tajuk kulit semakin pulih? Aku dah jumpa penyelamat! Yeayy~ Aku pakai Muji Sensitive Oil Cleansing yang aku beli dekat kedai Muji, Midvalley Megamall. Mula-mula aku tak suka tekstur oil clensing sebab dia pekat dan likat. Susah tau nak rata dan gosokkan dekat muka. Tapi sebab whitehead aku dah semakin banyak kat muka aku ni, aku pun cuba kan lagi. Hasilnya, ternyata terasa whitehead aku keluar masa gosok Oil Cleansing kat muka! Puas rasa weh! Taklah muka aku terus jadi Hannah Delisha, cukup bagi aku bersih yang semampunya. Hehe. Kira berkesan jugak la Muji Sensitive Oil Cleansing ni. Aku tahu pun bila baca blog Iman Abdul Rahim. Kalau korang nak tips kecantikan atau ulasan produk-produk muka ni bolehlah jenguk blog Iman ya. Sekian. Annyeong~


MUJI Sensitive Oil Cleansing
Muka tak bersih dan kicin sepenuhnya, tapi Alhamdulillah semakin pulih

No comments:

Post a Comment