Thursday 11 October 2018

BBM3410/18: Aktiviti yang Terakhir Bersama Sahabat Yadim UPM

Assalamualaikum dan hi semua~

Ahad hujung minggu yang lalu, aku telah menyertai aktiviti Training of Fasilitator (TOF) anjuran Sahabat Yadim UPM. Pada mulanya, aku tiada rasa nak sertai sebab fikir nak tidur je. Hehehe. Cuti kan, apa lagi, manfaatlah masa yang ada dengan tidur. Si Yam tu, roommate aku dah lama dah ajak, tapi aku tak bagi kata putus. Dah saat akhir baru aku sertai sebab tidur pun tak dapat apa kan. Jadi cuba la juga sertai.

Serba ringkas program ini, yang dapat aku simpulkan bahawa ia lebih kepada bagaimana untuk menjadi pemimpin yang baik dan lebih berkesan. Penceramah untuk TOF ini adalah Muhammad Ali Al Hasani atau lebih dikenali  sebagai Bro-L. Bro-L ni didatangkan khas dari UMT tau. Serius weh sempoi gila Bro-L. Tak membosankan pun pencerahan daripada Bro-L. Terima kasih Bro-L.

Poster Program T.O.F SYUPM

Waktu ini, Bro-L tengah terangkan mengenai apa itu Pemimpin :)

No comments:

Post a Comment