Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18: MUA & Model Tak Berbayar



Assalamualaikum dan hai semua~



Minggu ni kita jumpa kembali. Ouh ye, aku nak cerita tentang apa yang berlaku minggu lepas. Untuk tugasan Multimedia kali ni, kami perlu bergambar 6 jenis gambar yang berbeza-beza. Antara 6 jenis gambar yang Prof arahkan adalah Mug shot, Long shot, Medium shot, Potrait, Bird’s Eye View, dan Over The Shoulder.

Kumpulan tugasan aku, ‘Melur’ memang pulun la cari tempat yang cantik untuk dapatkan gambar yang lawa-lawa. Kami pun jenuh la pergi dekat Bukit Ekspo, pergi tempat ala-ala hutan untuk dapat gambar yang berbeza.

Tapi bagi aku, yang paling seronok bila tangkap gambar Potrait. Sebabnya, aku boleh berlatih tajamkan kemahiran solekan. Hahahaha J

Wei, serius seronok sangat sebab aku suka solekkan dorang. Dan paling suka tengok Qina. Mula-mula dia cakap tak nak bersolek. Lepas dah tgk Aifa, dia pun nakkk! Tak solek tebal-tebal pun sebab tak berani. 

P/S: Latar belakang hitam tu kami tepek tudung hitam dekat bilik hostel je. Kreatif kan ahli kumpulan kami? 




Paling suka gambar Qina yang ini. Nampak lembut je kan?


Aifa macam malu-malu sopan gitu. Suka jugak! <3

Ni gambar sendiri. Alahai nampak matang bebenor ye dak? Kita tgk pun segan. Haha. Ni solekan nipis je sebab nak cepat 




No comments:

Post a Comment